Køyring på motocrossbana på Søndag
Vi inviterer til køyring på bana med sikkerheitsleiar til stades:
Tid: kl. 12:00–15:00
Det blir dessverre ikkje mogleg med «kom og prøv»-lisens denne gongen, då vi ikkje har aktivitetsleiar.
Dei med nasjonal lisens kan sjølvsagt køyre
Det er mogleg å leige sykkel for dei som ønskjer det
Vel møtt til ein fin dag på bana!